1. W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na trzy sposoby: poprzez zamówienie w naszym sklepie (korzystając z opcji zaloguj się lub bez logowania), kontakt telefoniczny z naszym biurem lub przesłanie zamówienia mailowo na adres: biuro@storks.com.pl

2. Czy trzeba być zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem, aby móc złożyć zamówienie w sklepie Storks?

Nie, zamówienie można złożyć bez rejestracji i logowania się na stronie.

3. Sposoby płatności

Wpłaty dokonać można przelewem (przelewy 24 na naszej stronie albo standardowy przelew) lub korzystając z opcji pobraniowej (zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki).

4. Czy Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia na adres emailowy zamawiającego przesyłana jest informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dodatkowo Klient jest informowany o spodziewanym terminie dostarczenia wysyłki.

5. Czy kurier kontaktuje się w sprawie terminu dostarczenia paczki?

Tak, w dniu dostarczenia przesyłki, kurier powinien skontaktować się telefonicznie w celu uzgodnienia dogodnej godziny doręczenia przesyłki.

6. Jak postępować w przypadku, kiedy dostarczona przesyłka jest uszkodzona?

Za każdym razem, przy odbiorze przesyłki, należy ją dokładnie sprawdzić w obecności kuriera. Szczególną uwagę należy zwrócić w sytuacji, jeśli opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki – należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody. Tylko posiadając taki dokument, można ubiegać się o przesłanie produktu ponownie na koszt firmy Storks.

7. Po przyklejeniu fototapety okazało się, że wzór nie zgrywa się. Czy można złożyć reklamację?

Po otrzymaniu tapety, przed przyklejeniem na ścianę, należy ją dokładnie sprawdzić i spróbować „na sucho” dopasować do siebie poszczególne elementy. Na tym etapie – po stwierdzeniu nieprawidłowości ( niepasujący wzór, błąd wydruku), można złożyć reklamację i odesłać do nas produkt w nienaruszonym stanie.Jeśli natomiast wada zostanie stwierdzona już podczas naklejania tapety – nie ma możliwości złożenia reklamacji – z powodu braku możliwości odesłania produktu w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

8. Czy zdjęcie na wydruku będzie wyglądało identycznie jak na ekranie komputera?

Ze względu na różnice w wyświetlaniu kolorów w różnych urządzeniach, a także indywidualne ustawienie monitorów – nie ma możliwości obiektywnego odbioru kolorów.Wydruki mogą w nieznacznym stopniu różnić się od koloru wyświetlanego przez monitory komputerów.

9. Jaki jest maksymalny wymiar fototapety?

Ze względu na to, że tapeta składa się z brytów (części), nie ma technicznych ograniczeń co do wymiaru tapet. Możliwości w tym zakresie są praktycznie nieograniczone.Ograniczeniem jest natomiast grafika. Zdjęcia (obrazy bitmapowe) posiadające określoną rozdzielczość- mogą być powiększane bez straty jakości do pewnego momentu, po przekroczeniu którego jakość wydruku drastycznie spada. Alternatywą są wydruki z plików wektorowych, które można powiększać wielokrotnie bez straty jakości.

10. Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji waha się w zależności od rodzaju produktu od 2 do 5 dni roboczych.Okres ten w szczególnych przypadkach może ulegać wydłużeniu- wt takiej sytuacji Klient informowany jest w momencie składania zamówienia. Istnieje również możliwość realizacji zamówienia w terminie krótszym – niż podany.

11. Podział fototapet na części.

Ze względu na ułatwienie procesu klejenia, fototapety drukowane są w częściach (brytach),które standardowo mają szerokość 1 metra. W zależności od szerokości tapety – z tylu części będzie się ona składać. Np. standardowy wymiar 254x183 – składa się z dwóch pionowych pasów, wymiar 254x368 – z czterech pionowych pasów, itd.